Гарантія та поверенення
Обмін та повернення товарів
Для повернення товару обов'язково заповніть форму рекламації. Повернення без заповненої форми не буде забрано з відділення служби доставки. Повернення товару здійснюється за рахунок власних коштів покупця та не відшкодовується. Повернення коштів здійснюється протягом 5 робочих днів із моменту прийому товару гарантійним відділом.
Обмін та повернення товарів здійснюється протягом 14 днів після покупки згідно із Законом України «Закон про захист прав споживачів».
Також, для безкоштовного повернення товару радимо скористатися послугою від Нової Пошти - "Легке повернення". Детальніше за посиланням: https://arc.com.ua/ua/news/legke-povernennya-vid-novoi-poshti
Для здійснення заміни товару, або повернення коштів переконайтеся, що:
- товар немає слідів використання і не був у вжитку.
- товар не має механічних пошкоджень чи видимих дефектів.
- оригінальна упаковка, захисні плівки та стікери не пошкоджені.
- збережено всі заводські маркування та ярлики.
- були дотримані умови експлуатації продукції, встановлені виробником.
Гарантійний термін продукції.
На всі товари представлені в нашому інтернет-магазині надається гарантія терміном від 1 місяця до 24 місяців залежно від типу продукції та сервісної політики компанії виробника. Терміни гарантій на кожен товар, що вас цікавить Ви можете побачити на сторінці даного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань може бути гарантійний талон виробника, гарантійний талон «ARC – advanced replacement components» або гарантійний стікер.
При отриманні товару завжди перевіряйте його цілісність, відсутність видимих дефектів та механічних пошкоджень.
Гарантійне обслуговування та заміна товару.
Якщо продукція, куплена в нашому магазині вийшла з ладу в період гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні або на гарантійному стікері, ви маєте право на безкоштовне гарантійне обслуговування цього товару. Ви можете звернутися до нашого сервісного центру у м. Одеса. Після виконання ремонту, або якщо буде здійснено заміну пристрою у зв'язку з неможливістю або недоцільністю ремонту, ми відправимо Вам його назад за допомогою зручної для Вас кур'єрської служби, наприклад «Нова пошта».
Повернення товару реалізації гарантійного ремонту чи заміни, здійснюється з допомогою особистих коштів покупця і відшкодовується покупцю.
У яких випадках гарантія не надається.
Відмова у гарантійному ремонті можлива, якщо:
- порушена безпека гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння
- всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації.